onsdag 17 september 2008

Klara

En utav mina kompisar fyller år snart... Måste fundera på vad jag ska ge henne=)
Sitter nu och funderar på det för jag kan nämligen inte sova...

Justdet, Klara, Jag vet att det är jobbigt för dig nu i den nya Amerikanska skolan... Du är jätte modig! Jag hoppas allt blirlättare för dig snart. Det är alltid Super svårt i början och du har ju bara varit i den skolan i 2 veckor så det är ju självklart att det är jobbigt för dig. Men ge det lite tid så ska du se att du vänjer dig vid allting. Så var det för mig iallafall =)

5 kommentarer:

anna of sweden sa...

Hej Filippa! Tack för all peppning till Klara! Det behöver hon. Skönt att höra att hon inte är ensam om att känna som hon gör.
Och du, bry dig inte om de andra i skolan som säger hur man ska vara - och inte vara. Du är en av de trevligaste tjejer jag känner. Så det så! Pilutta dom!
Kram!

Filippa»-(¯`v´¯)-» sa...

hihih tack=)

Klara sa...

Tack för peppningen Filippa!

Jennan sa...

Jag håller med Filippa! Du är en supermodig tjej!

Klara sa...

Tack, tack